Dagens projekt, Totalrenovering av lägenhet

Dagens projekt, Totalrenovering av lägenhet

Just nu sitter jag hemma hos Anders, han har köpt en ny lght och de finns en hel del att göra..

Johan o Anders e inne i sovrummet o slipar de väggar de har dragit ner tapeterna på..
Jag sa;
- Ja sätter mig vid datan o kollar inredning.. fondvägg och möbler o lull lull..

Längtar tills de e klara med allt tråkigt underarbete så jag kan ta hans kontokort o shoppa loss! De e de jag är bäst på här i livet ;)

Men timmarna går o här sitter jag o vet inte längre vilka sidor jag ska gå in på.. så därför hamnade jag här, utan att riktigt veta vad ja ska skriva om.. så nu får ni detta... MIN DAG.. Mer spännande än såhär blir det nog inte förrän ikväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0