Hur många sexpartners har du haft?

Hur många sexpartners har du haft?

Jag har haft två riktigt långa relationer i mitt liv, varav jag räknar med denna jag lever i nu ( 5 år -  ).
Mellan de har man väl träffat en del trevligt folk..
Jag har aldrig varit otrogen, det är inte riktigt min grej..
Eller rättare sagt jag skulle aldrig utsätta den jag älskar för något sådant, då jag vet att jag skulle bli galen om den jag stod nära utsatte mig mot något sådant. RESPEKT
Däremot kan ja tycka att det vore najs om det hade varit på bådas villkor att faktiskt vara med andra.. då e de en annan sak!
Folk i förhållanden som säger att de inte tänder på/attraheras av andra.. eller ens kollar på andra lever i lögn.
De e ju skitsnack på hög nivå

Nu gled ja in på saker jag inte skulle prata om, jo trevligt folk..

Har ni koll på hur många sexpartners ni har haft?
För folk statistik?

Coachen undrar



Kommentarer
Postat av: Triggerhappy

Maila mig din msn så ska jag berätta mitt antal ;-)

2008-04-11 @ 15:36:45
URL: http://blogg.aftonbladet.se/1123
Postat av: GOSSIP

Men om ja mailar dig min msn är jag ju inte såå hemlig längre.. Berätta nu.. de vågar du ;) Berättar du så kanske ja berättar...

2008-04-12 @ 00:42:09
URL: http://www.gossipgirly.blogg.se
Postat av: Triggerhappy

Det är mer än 50 och mindre än 150 *S*

2008-04-14 @ 13:44:10
URL: http://blogg.aftonbladet.se/1123

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0