Jag önskar att min sambo kunde ta en älskare.

Expressens KATERINA svarade på läsarfrågor...




"Min fru borde ha en älskare


FRÅGA: Jag lever i ett samboförhållande sedan 23 år. Innan vi fick barn för tio år sedan hade vi ett fantastiskt sexliv. Vi hade till och med samma fantasier som alltid handlade om att en man till skulle älska med henne.
Sedan dess har det bara gått utför, hon tar aldrig initiativet till sex, klär sig aldrig kvinnligt. Om jag tar initiativet så är det som vanligt, men det är ju så tråkigt att alltid ta första steget. På senare tid har hon berättat att hon är rädd att bli avvisad.
Nu har jag föreslagit att hon ska gå på massage hos någon manlig massör för att kanske bli av med spärren. Har även uppmuntrat henne att gå ut och dansa med någon kompis. Det är hon inte heller främmande för. Jag är inte ett dugg svartsjuk, snarare tvärtom.
Jag tror att vi skulle få en nytändning i vårt sexliv om hon hade en älskare. Jag vet inte vad jag ska göra med min önskan som kanske aldrig blir uppfylld. Det är en plåga för mig, men samtidigt en så underbar dröm.

DRÖMMARE

SVAR: Hon kanske inte vågar lita på att du menar allvar med dina önskningar? Jag tycker att ni ska fortsätta leka med denna sexuella fantasi och se vad som händer.
Fortsätt att uppmuntra hennes aktiviteter utanför hemmet och ge henne många komplimanger så att hon känner sig attraktiv.
Sen är det ju så här, man ska akta sig för vad man önskar sig, för drömmarna kan faktiskt gå i uppfyllelse. Be careful what you ask for - you might get it, heter det.
Alla drömmar är kanske inte till för att förverkligas? Fantasin kan ibland bjuda på större njutning. "

KATERINA


Allt jag tänker på är tänk om alla killar tänkte så ;)


Kommentarer
Postat av: Triggerhappy

Tänk om alla tjejer tänkte likadant "Åhhh jag bjuder in en extratjej till min kille ,-)"

2008-04-17 @ 09:32:17
URL: http://blogg.aftonbladet.se/1123
Postat av: gossip

Precis min tanke ;)

2008-04-18 @ 20:25:39
URL: http://www.gossipgirly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0