080808

Imorgon är det 080808. Stockholmarnas dag.
Tänkte för mig själv, det måste ju firas.
Idag har vi haft en sån nytto dag.
StädatStädatTvättat o sen hm ätit middag. Sen drog killen till Anders för att kolla på hur det nya köket blev.

O här sitter jag o undrar om man ska vara alkis nog att dra o sätta sig någonstans på Söder o ta en bira..
Pallar man!?
Och om jag pallar, vem är på 21.33 och spontant drar ut med mig!?
Menar ju på att ska man ut behöver jag ju duscha, sminka sig lite o kanske sätta på mig något annat än mina sunkiga städarkläder..!?

Imorgon ska ja ut.. det är redan kirrat.
Men frågan är vad man sysslar med på dagen.. LGHten är ju ren.. o det sägs ju att det händer en massa saker runt om i staden..
Sägs även att det ska bli skit väder!
Vad F--an hände med sommaren, jag trodde jag tog ett säkert kort när jag bokade in min semester i Augusti, NEEEJ så va tydligen inte fallet...
Gud va uppåt jag låter just nu.. hehe
men kan ju bero på syrebrist.. har ju varit inne hela dagen.
NÅN SOM VILL DRICKA ÖL!?

Kommentarer
Postat av: weronica

Hade jag bott kvar i stockholm hade jag alltid varit på g! Nu är det liiiite långt upp! :)

2008-08-09 @ 18:14:54
URL: http://weronicas.blogg.se/
Postat av: GOSSIP

Nää, tror du!? ;)

2008-08-10 @ 16:16:54
URL: http://gossipgirly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0