Bajs Fredag

Idag är jag på så pissigt humör.
KAn ju vara för att jag har fått mens.
Men jag är arg på killen..
Han har fått för sig att det var en jätte mysig ide att låna min farbrors hund över helgen så jag hämtade den igår för att han ville leka med den idag, lördag o söndag...
Sen kommer han och säger till mig att han ska ut ikväll..
-Jaha med hunden då eller?
för den behöver ju rastas..
- men jag kommer ju inte vara borta så länge.. kommer nog vara hemma vid 00.00 igen...
- jaha men hunden då?
Så nu får ju jag rasta hunden ikväll...
0 lust! när jag kommer hem vill jag bara ta det lungt + att jag kanske hade planerat att gå ut.. nä då blir jag hund sittande. FAN!
Just nu sitter jag på jobbet och är sjukt uttråkad.. o arg..
ja pallar inte ens skriva något!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0