Kräftan är röd, och lagom död.

Hej o hallå!

I fredags firade vi att vi har orkat hänga med varandra i 5 år. Eller fira o fira.. killen hade tenta till 19, jag visste inte riktigt hur länge han skulle skriva så satte på på en trapp vid parkeringen på Universitetet o väntade (då vi skulle upp till Gävle och hämta hans mamma när han var klar). Timmarna fördrev jag med att prata i telefon. Efter ett tag insåg jag att jag satt typ 80 meter ifrån en röd volvo 740. I bilen satt ett par som till en början (trodde jag) bara satt i bilen i baksätet utan kläder. Men oj så fel jag hade, de knullade i två timmar... o filmade..
Jag försökte ta bild med mibilkameran men de går inte från de avståndet! FAN!!
 När killen kom åkte vi fram o tillbax till Gävle o mysmiddagen, du vet den med tända ljus och så va på Gävles finaste MAX, hamburgare.. Vi och tio zigenare..

I lördags var jag bjuden på kräftskiva hos en tjejkompis. Killen ville inte hänga med då kräftor luktar illa.. det är nästan så att jag inte får sova hemma för att han inte kan vistas i samma hem som mig när jag ätit dem.
I vart fall tog jag mina kräftor o min öl och begav mig upp till söders höjder för en kräftis.
Vi va 11 personer och en massa mer kräfter.
Drack gott åt gott och hade massa trevligt. Jag som inte är ett dugg blyg som person blir ibland när jag tänker efter lite blyg, ska jag dra dit!? jag känner ju inga andra än värdparet.. Men så vaknar man upp och tänker att det är ju typ två mer än vad jag känner om jag sitter i min tristess hemma!
Kvällen vart inte så sen, tror jag var hemma igen vid 1.30. Killen kom o hämtade mig så det var ju skönt!

Söndagen vart lugn, sov ut.. tog promenad och sedan drog jag killen o Anders upp till en resturang på söder o åt potatisgrantäng o kött.

IDAG är jag åter på jobbet efter 4 veckors semster, Ingen ångest här inte!??


Kommentarer
Postat av: Happy

Som om det hade varit okej att sitta nakna i en bil utanför universitet i två timmar. Utan att knulla hahaha...

Skumt, undrar när man kan ladda ner den filmen?

2008-08-26 @ 19:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0