Amerikansk ploj blir sex gunga

Snart är det ju alla hjärtans dag.
Tycka vad man vill om "amerikanska skräp/sälja saker dagar).
Men alla hjärtans dag kan jag tycka är en rätt fin dag, samtidigt som jag kan hålla med min kollega som påstår att det är patetiskt att man ska behöva ha en sådan dag.
Kan inte alla dagar vara såna, eller att man själva har en speciell dag!

Nu är det ju i vartfall februari på torsdag. Vi ska fira den *hm* men att jobba!? komma hem sent typ laga mat softa o sova!??
Kanske blir det åka av i sänghalmen också men inget ja säkert kan lova er..
 Så ska vi fira. Själv da?

Nä men romantisk som ni hör att jag är kommer här ett par tips, som jag brukar säga;

Coachen tipsar om alla hjärtansdag presenter; 

image11Tror de skulle bli en uppskattad present. Gungan kan man göra mycket roligt med. Har dock ingen själv. Funderar på kommentar till föräldrar om fästningsanordningen man behöver ha i taket ;) Ca; 2000:-

Annars har denna affär mycket roliga presenter, leksaker. Finns på Södermalm, Sthlm.
http://www.martinshop.se/

Om inte överraska din älskling med något sexigt under. Denna sida har snabba leveranser och en del kul.
http://www.eliteladies.se/

Annars, om inte sexuella upplevelser så uppskattar säkert sin älskling lite äventyr.
http://www.liveit.se/kategori/sport_och_fritid/

Tycker folk är lite dåliga på att kommentera, berätta gärna vad just du ska göra för din "speciella..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0