Den perfekta människan

Den perfekta människan

I dagens samhälle finns det en norm, en norm som säger hur den "normala" människan skall vara / se ut.
Jag har inte förstått mig på de mens barn som kallar sig feminister som tycker att det är fel på samhället då en brud viker ut sig i en tidning. Eller att man gillar porrfilm.
Fy & Fasa
Testar de, kanske de gillar vad de ser.

Coachen tipsar;
De finns lesbiska porrfilmer också, det kan vara rätt heta!

Det jag skulle komma fram till var att samhället som det är idag, i Sverige är inte särskillt drogliberellt.
Det sjuka med dagens samhälle är att jag nu känner att jag behöver förklara mig,
Jag har aldrig knarkat.
Men, häromdagen fick jag reda på att företaget skulle skicka mig på en "hälsoundersökning"
Jättebra, företaget är mån om att jag är frisk!
De enda uppgifterna företaget ville ha tillbaka på testerna är om jag är alkoholist eller knarkare.
Gott folk, där stod jag med en kvinnlig doktor på en toa i Solna med brallorna nerdragna till skorna. Jag kissade i en kopp för att mitt företag ville ha koll.
Har de rätt att veta om jag knarkar eller super på min fritid? Så länge jag inte kommer påverkad till jobbet.
Men det är samhället!
I det perfekta samhället finns det inga sorts droger. I det samhället är det fred.
I detta samhälle skall storebror ha koll. Snart kommer de till ditt företag.

/ XOXO Gossip

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0