Liite liite mer personligt

This is me, mer personlig tolkning får ni leta efter

Min brors tjej var här igår, vi åt middag och satt och pratade om livet, killar, jobb mm. Det är skumt, att jag kan sitta och prat med min lillebrors tjej som om det vore en vanlig tjejkompis. Vi är nog rätt lika. Samma sjuka humor.


Hon påpekade att jag skulle vara mer personlig i bloggen. Jag har ju bestämt mig för att vara helt anonym, vill inte att folk ska läsa min blogg för att jag är snygg, utan för att jag skriver så sjukt intressanta inlägg ;).


Alla andra bloggar på marknaden skriver ju om sina outfits samt vad det åt till lunch, trist! Men trots att jag tycker att deras bloggar är trista & ganska ointressanta har det någon skum drivkraft, man har ju en förmåga att i vart fall varannan dag gå in på deras sidor för att kolla om de har fått för sig att skriva något som skulle kunna anses som roligt. Skumt de där med den drivande kraften som man inte kan förklara.


Nu ska ni inte tro att jag är avundsjuk, missförstå mig rätt. Hade jag velat visa vad jag åt till lunch vad jag har på mig för kläder idag, så hade jag gjort det!  Jag ställer mig helt bakom de tjejer som skriver dessa bloggar. Tycker att Katrin http://www.stureplan.se/frame.php?main=http://blogg.stureplan.se/katrin/  gick till övertrift när hon började hacka på en 16 årig tjej som gillade hennes blogg, snälla lilla söta Katrin du är 20 år äldre, mognad!? Men du har ju vart fall lyckas få folk att reagera/kommentera.


Men visst kan jag vara mer öppen, visst kan jag avslöja saker utan att röja min identitet ;)


En
Stockholmstjej på 25 år. Arbetar mest hela dagarna, för att betala skatten som andra kan bränna upp.

Bor i en bostadsrätt, har sambo, katt och Audi.

Har mer killkompisar än tjejkompisar, då jag tycker tjejer är för skvallriga och killar kör en mer rak linje. Jag gillar raka linjer och är som person nog rätt dominant.

Det var allt jag kom på om mig i nutid. ;)


Om vi nu ska prata personligt, och då min "dåtid"/historia.


Född och uppvuxen i Stockholm. Dvs. pratar Rikssvenska ;) Trodde att jag har den snyggaste coolaste bruden som gick i ett par skor.

Hade som målsättning att känna allt och alla (som jag tyckte var av betydelse). En dryg jävel.


*RADERAT*


Jag kan sakna  de åren, - 15-18.. ) .


 Inga problem, inga måsten, massa killar.  
Mest av allt saknar jag nog min allra bästa killkompis, D. Vi kunde ligga i gräset kolla upp på himlen och prata skit hela dagarna.


Med det sagt är jag underbart nöjd med det jag har idag, men är glad över att man har minnena att ibland tänka tillbax på och småle.


Många ångrar sitt förflutna, jag ångrar inget!

Saker som jag har varit med om speglar den person jag är idag, och jag trivs bra med mig. Jag har inte ändrats särskilt mycke. Lite mycke lugnare, förhoppningsvis lite mer mogen och ansvarsfull o sånt skit. Men lika lekfull och fantasifull.


This is me! Take it or leave it!


Kommentarer
Postat av: Triggerhappy

Ähhh kom igen avslöja dig nu ;-) Minst en bild på dig..*S*

2008-02-14 @ 09:56:33
URL: http://blogg.aftonbladet.se/1123
Postat av: de afrikanska länderna och europa

bra blogg. kan du inte skriva om sport? Tycker du kineser är roliga? Vad tycker du om kött? "typ" hjortens kött. Visa en bild på dig med medeltidskläder snälla

2008-02-21 @ 20:48:49
Postat av: GOSSIP

Den dagen jag för sörsta gången har på mig medeltidskläder är du min kära vän den första jag ska maila bild till.. ge mig bara din mail adress... ;)

2008-02-21 @ 21:03:23
URL: http://www.gossipgirly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0