Outsiders

Outsiders är fan sjukt roligt ibland.
Såg ni typ förra programmet om de nissarna som på allvar tände på hästsex.
Alltså inte sex med Hästar, utan att deras partner i det fallet tjejen klädde ut sig o lekte att hon var en häst!
In med selen eller vad de heter i munnen, på med sadeln på ryggen o hoppla så ska killen rida iväg på tjejen.
Enligt mig så är det enda sunda i en sexrelation när tjejen rider killen!
Har jag rätt eller har jag rätt!?

Men det var inte det jag skulle prata om!
Kolla in detta

http://www.expressen.se/nyheter/1.1040332/ulrika-28-har-fobi-for-ror

Stackars Ulrika, 28 är rädd för rör..
Är inte det lite humor. Hon kan ju inte vara inne på någons toa utan att få panik.
Mitt tips till Ulrika,
coachen tipsar;
Skaffa en rörmokare till älskare.. han kan nog lära upp dig;)
Inte för att jag har erfarenhet på området, men å andra sidan är jag inte rädd för rör!


Kommentarer
Postat av: Tess

haha aa såg också det programmet.

2008-02-09 @ 20:46:50
URL: http://terri.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0