schlager kväll

Tycka vad man vill om schlager, Killen vart väckt av att hans telefon ringde.
Ropade på mig, älskling jag har bjudit bort oss till Alex.
Alex och Anders sitter där o dricker... vi ska över o kolla schlager.
Oki tänkte jag hoppade in i duschen, frågade killen om jag fick skriva i min blogg om att vi skulle dit o ha grupporgie..
Tänkte att det blir bättre nyhetsstof..
Han instämmde inte
Så ja skriver nu.. Jag ska över till Alex, där Anders är. Två heta singelkillar. Nån intresserad är det bara att hojta till, högstbjudande vinner!
Min kille är inte med i budgivningen.
Acceptpris gäller!
Ps. kvällen slutade med att alla killarna skulle moona/ visa sina kallingar.
Tror de drog vidare till Patricia, vi drog hem. Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0