Vårkänslor

Vårkänslor!

Vad händer Sverige!
När jag gick till jobbet imorse var det riktigt skönt väder.. solen sken, jag vart helt varm i kroppen!
På vägen till jobbet hittade jag snödroppar, du vet blomman... :)
Men, vad är det frågan om!? vi är ju inne i februari! Det ska inte vara vår, det ska enligt naturens lagar vara snö ute, kallt!

Jag går och väntar på ett till litet "snöoväder" inte för att jag vill ha mer snö, utan för att det i början av mars (runt den 10de ) alltid är snö ute. Men frågan är om det kommer!?

Den som lever han lär.

Kommentarer
Postat av: Triggerhappy

Det kommer det kommer, var så säker, Minst 1 gång till kommer det snöa.

2008-02-25 @ 22:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0