Midsommar

Midsommar

B
orde jag som alla andra berätta vad jag gjorde på midsommar?

Jag spenderade den med killen o Anders, på Anders landställe.
Värmdö.. Söt liten stuga med strandtomt.
Vi åt sillunch.. nubbar o öl o ja ni vet..
Vi spelade boule (eller hur f-n de stavas), kubb och de ap tråkiga Sverigespelet (som jag för övrigt suger på). Man skulle ju kunna tro att jag inte är så allmännbildad och därför inte gillar spelet. Jag skulle vilja påstå att det är för att det är helt konstiga, onödiga frågor.
Anders kom i vart fall fram till att jag är ruskigt dålig förlorare.
Skönt att jag är så grym på de mesta!
Sedan grillade vi till middag..
O drack lite vin..

Dan därpå solade vi.. ah o hm vi hade de bra..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0