SEX and The CITY

SEX and The CITY har jag nu sett.. måste ju säga att som den STORA Sex fanet jag är så vart jag faktiskt lite besviken..

O varför undrar många.. Jag kan inte sätta fingret på det de bara infann sig en liten unns av besvikelse i min skann efter bion va slut..

Idag va jag så tok kåt hela dagen..
Kanske för att jag inte fick nåt igår,
eller för att jag såg filmen och vart inspererad av hunden..

eller hm va faan vet jag.


Kåt va jag i vart fall.. De har lagt sig nu..
Kanske för att jag inser att jag ändå inte kommer få något ikväll heller då killen just kom (00.00) hem ap trött för att han jobbat sedan 9 i morse..

eller hm va faan vet jag!

Skönt dock att de har lagt sig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0