Vart går gränsen till otrohet?

(Nu känner jag hur jag själv låter som brevinsändaren i typ bullen... )

Jag har en vän som jag var och lunchade med igår. Vi pratade om allt och inget, och kom som vanligt in på relationer och sex.
Hon har för ett tag sedan gått ur ett längre förhållande och är glad och lycklig singel.
Inte så att hon inte har någon att (och jag är rätt rak i minna ord) knulla med, men hon hittar inte någon skön att vara med.
Hon frågade mig om jag va nöjd med mitt sexliv, och menade på att när man varit ihop med någon ett längre tag kan sexet bli lite rutin.. lite samma sak var gång.. lite man vet vad man får. Hon tyckte att det var så i slutet på deras förhållande.
Sen kom hon på att de sjuka va att man tyckte de trots att man nu i efterhand kunde se att det var de perfekta knullet.
Man har ju jobbat in varandra, vet vad den andra gillar o tvärt om.
Men ligger inte de lite i människans natur.
Folk tror att gräset är grönare på andra sidan.
Eller man vet inte och efter ett tag när man vet vad man får och allt är stabilt, undrar man vad som finns på andra sidan. Det förbjudna!
De e ju alltid roligt att få kommentarer o sminker från andra än ens partner.

Dagens fundering, vart går gränsen i hagen. När har man gått fööör långt?

Nu spann ja vidare i mitt huvud på saker o funderingar som vi inte tog upp på våran lunch date.
Måste vara för att jag sitter här på jobbet och tycker synd om mig själv för att jag nog är den enda i Sverige som jobbar såhär på en halvdag.. när de e strålande sol ute..
Jobbandet firar jag med jordgubbar o bloggande på arbetstid..
Men faaan vad det är synd om mig nu...
AAAAAHHHHHHHH

Kommentarer
Postat av: Triggerhappy

Ge henne min mailadress så ska jag låta henne få uppleva vad knulla EGENTLIGEN är ;-)

2008-06-09 @ 14:25:56
URL: http://blogg.aftonbladet.se/1123
Postat av: GOSSIP

Har hon hört av sig!? ;)

2008-06-16 @ 16:42:52
URL: http://gossipgirly.blogg.se/
Postat av: Triggerhappy

Näää hon har inte hört av sig :-(

2008-06-23 @ 09:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0