Ribba

Nu va de ett bra taf sedan jag uppdaterade denna sida..
och nu undrar ni kanske, vart har hon varit!?
svaret är hemma...
jag finner bara inte riktigt vad jag ska skriva om..
men igår gjorde jag någe kul!
Jag åkte ut på sån sommargrej med företaget.
Vi möttes upp vid slussen o tog tre ribbåtar a´tre st 300hk på varje o drog ut till havs!
maxfart 65 knop..
vi drog väl med alla på o full tank bara upp i 58 men de känns.. pirrar dödsskönt i ... som man brukar säga..
58knop motsvarar typ 110 km/h..
o jävlar vilka vågor de blir när man kommer ut i höjd med grinda..
Vi åkte ut till huvudskär o hade en jätte mysig lunch..
sedan brände vi tillbax..

grymt kul dag..

http://www.ribbåt.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0