Knulla, inte knulla?

Det här med att folk vill att jag ska berätta lite mer om vem jag är.

Jag är en brud som fungerar i ord och sätt rätt lika vissa killar..
Jag gillar "fräckingar"
jag har rätt grovt ordspråk och kör med rätt många sexistiska skämt, tar gärna och ofta till min fördel att jag är brud och kan spela på den feminina sidan vi tjejer kan dra nytta utav.
Jag diggar att vara tjej, och jag gillar att vara rätt på sak.
Jag tror på mig själv, och tills för bara några år sedan levde jag på att jag får det jag vill!
Med det sagt är verkligheten inte riktigt så idag, eller!?
Nä jag har blivit betydligt mycket lugnare.. men är nog ändå värre än de flesta.

För bara någon helg sedan satt jag och två av mina bättre killkompisar på en krog och drack lite öl..
Vi kom som vanligt in på sex och allt runtom.
Jag kände att jag var tvungen att fråga dem om de va lite som jag.
Att man när man går på stan eller var som.. att man då kollar av var person man går förbi (av de könet man tänder på förstås) och bedömer dem. Knulla eller inte knulla?
O joo klart de tänkte så..
Gör inte ni?


Kommentarer
Postat av: Johanna

tanken har aldrig slagit min in, men tack för idéen ;P

2008-03-17 @ 14:52:52
URL: http://ljushuvve.blogg.se
Postat av: Gossip

Inte!? livet blir så mycket mer berikande då..
Coachen tipsar ;)

2008-03-17 @ 15:04:46
URL: http://gossipgirly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0