Onsdag, tror jag bestämt

Jaha.. vad har man gjort idag?

Dumförklarat kunder på jobbet.. *hm* ja vissa är ju inte rätt funtade...

Efter jobbet träffade jag upp Jenny på söder. Vi åt middag och drack latte på sandys.
Sedan gick vi snett över gatan (götgatan) till en ny bar / cafe och drack lite rödvin.
Inget sen, men ändå vardagsmys!

Träffade upp Johan och Anders vid Patricia åkte till Sickla, de ville äta middag på Max...
Satt och pratade om deras träning (krav manga).. och hur det legat o pucklat på varandra (kramas)..

Anders skjutsade hem oss och nu sitter jag här och skriver om min helt vanliga Onsdag.

Ah förresten på lördag har vi bokat in drink samt schlagerkväll med Anders och Alex, ska kolla om jag kan bjuda in lite singelkompisar så killarna kan få mingla lite ;)
coatchen är ju lite av en matchmaker.. hehehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0