SEX på Tvättmaskinen kittlar skönt i ...en

Helgen

I fredags var det inventering men grymma som vi var vart vi klara i fredags vit 20.00. SKÖNT!
Killen kom o hämtade mig o vi drog hem o bara softade..

I lördags var det påskmiddag hos farmor och farfar, fast hm påskmiddag o påskmiddag de hade utan att förvarna tagit bort all påskmat o bjöd på typ rostbiffgrejer med sparris.. nå annat kött.. lax.. potatisgratäng.. mosad potatis och sallad...

FARMOR, vart faan va alla prinskorvar all gravad lax, kötbollar och ägg!???

Jaja kvällen var i alla fall trevlig! Tog bilen så inge vin till mig.. (killen jobbade).

Idag var vi på Cosmonova och kollade Deap Sea, guuuud va stor duken är.. Och jag tyckte vi hade stor duk hemma.. hehe..
Man blir nästan lite yr och vet inte riktigt vart man ska kolla, händer ju saker i varje litet hörn.

Sedan åkte vi in till stan gick i någon inredningsbutik på östermalm för att bege oss ut på djurgåren o gå runt.
Tog båten över till slussen..

När vi kom hem drog jag och handlade, killen drog upp och satte igång tvättmaskinen o städade lite.
Hade ju varit ruligt om man kom hem maskinen var på och man hade lite tvättmaskinessex!?
Jaja drömma kan man juh.. hehe maskinen var i vart fall PÅ...

Nu sitter jag här. Vi har ätit, bakad potatis, kött och sallad.
Tvättmaskinen går fortfarande för fullt, tror det är tredje maskinen! Vi har tom. vikit all tvätt vi torkat (och det var sjukt mycket)..
killen har tänt massa ljus i hela lghten.. allt känns rätt bra..
Vi ska väl sätta på en film nu. Frågan är; Vilken!??
Vi har ju några vi ännu inte sett!


Hoppas du också haft en mysig helg, för imorgon är det sköna MÅNDAG! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0