Uppföljning Audi äckelstockholm

Uppföljning Audi äckelstockholm.

- Hej, jag heter *piiiip* söker en tjej på lack vet inte riktigt va hon heter typ Johanna..

- Johanna, hm vi ska se... Nej ingen Johanna.

- Oki, men hur många tjejer finns det nere på lack.. hon heter något på J..

- Vi ska se, nej inga tjejer på lack.

MEN, skämtar de eller!????? Har jag pratat med någon som satt i deras stol men som inte jobbade hos dem eller är skitföretaget helt inkompetenta i varje led!????

- Jätte konstigt för jag har pratat med henne i fredags, hennes direktnummer är xxxxx....

- Vi har ingen på den anknytningen tyvärr, men vänta lite så ska jag kolla med min kollega. *Vääääntan*
Oki jag kopplar dig.

Hon svarar inte.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0