Jag suger

Jag suger

Jag har kommit på att jag suger bra! höll jag på att säga :)
Menade att jag har kommit på att jag hade sugit på att vara singel.
Jag vill när man e på krogen bara ha jävligt kul med de personer jag är där med.
Jag är en person som många gånger tycker att hemmafester är sjukt mycket roligare än att gå ut på krogen.
Efter att ha ätit middag på Imperiet drog vi till Underbara, ligger mittemot Carmen (söder).
Vi satte oss vid ett bord precis vid ingången. Där miljön är som att komma hem till någons vardagsrum...
Mysigt..
men ej så socialt.. det är ju bara vårat gäng som är där / får plats där..
då träffar man ju inte så många..
slutsats;
Jag suger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0