Lite hud har väl ingen dött av!?

Kista galleria

Efter jobbet åkte jag till Kista galleria för att handla, eftersom det är de enda stället vad jag vet i sthlm som har öppet på kvällen..

Simon tar studenten så blev att köpa en snygg t shirt samt ett par shorts i present. På Onsdag ska vi till Täby på mottagning..

Till mig själv köpte jag bara smink, standard fondation från FACE.. mycket bra..
Ja o så en gullig topp.. turkos.. de förhöjer min ögonfärg.. den va dock lite genomskinlig.. men men..m p 
Hittade även ett par sjukt snygga skor men ja tänkte att killen skulle få köpa dem till mig. Då jag köpte honom en liten kvällsgåva ;)

image41

Min topp, sa jag inte att den av genomskinlig!? Men Men lite hud har väl ingen dött av!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0