Funderingar en Söndag.

Funderingar en Söndag.

Jag har aldrig haft ångest på Söndagarna när man vet att en ny (skol  /  förr) /arbetsvecka startar. Men jag har på kvällen som oftast en liten sorg över att helgen gick så fort..

Har du någon gång känt att du saknar en person som du faktiskt har väldigt nära dig? Saknaden börjar bli påtalande stark. Hoppas jag är starkare!

Fredagen, vad gjorde jag då.. Jag var ledig. Vi åkte kommunalt in till stan. Köpte Vin.. promenerade hem. Åt en jätte god middag med klyftpotatis samt rotfrukter i ugnen. Grillat kött. Sallad med fetaost och rödlök. Ett jätte gott rödvin.
Efter maten kollade vi på en film, national treasure 2 o drack lite mer vin.
Lördagen, jag var med pappa o Bella på Hem o villa mässan. Sedan åkte vi till en resturange på söder, DADO och åt Indisk buffe. Efter det åkte vi hem till farmor och farfar och fikade och hjälpte dem att välja vardagsrummsmatta.. de hade tagit hem två och ville ha smakråd. På kvällen åt jag en god middag hemma med extra Jenny.. Skönt att faktiskt bara vara hemma, meningen va att jag skulle ut med Weronica på kvällen, men hon ringde och avbokade. Somnade gott i mina nybäddade lakarn.
Söndag, förlåt Weronica att jag inte svarade! Det var inte läge.. Söndagen hm.. gått upp på Söder och handlat.
Varit duktig och lagat matlådor. Johan har tänt upp ljus i hela lägenheten och håller på att smörja in skorna men sånt bra..
Inge lust att jobba imorgon, men å andra sidan.. kan ju bli kul.
Här kommer en lite höstbild såhär på hösten.


Kommentarer
Postat av: weronica

det var ju jävligt svårt att ringa upp sen då eller skicka ett sms

2008-10-13 @ 11:45:28
URL: http://weronicas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0