Ingen vanlig dag.

Idag är jag verkligen bajs trött. Jag ville inte upp när klockan ringde.. tog bilen så jag kunde nanna kudden in i det sista.
På jobbet helt ostylad i mitt kortklippta hår.. helt osminkad, helt naturell.. jag pallar inte..
Sitter här o noppar mina ögonbryn.. buskar har de hunnit blivit... nästan så man behöver skämmas för dem!

Åt lunch på kvarterskrogen med två av våra kunder, när Jempa o den ena gick för att hämta efterrätten berättade den andre för mig att Killen, J, och hans tjej sökte en lekkamrat.. undrade om jag var intresserad.. hehe ska inte du nappa då utbrast jag.. Nej de e ute efter en tjej, annars hade jag varit på, sa han!
J, är rätt het.. Man kanske ska nappa.. men vem faan vet.. hans tjej kanske e ful. Nja tål att tänkas på.
Sen berättade han att han hade legat uppe på Djungel.. jag försökte fiska fram vad hans alias var.. men han påstod att han inte kom ihåg.. Visst.. De ska vi nog få fram!

Förresten, på väg hem från jobbet igår såg jag två st. sk. ögongodisar..
Det händer ju inte.. så många fina pojkar brukar ju inte vistas ute på samma gång.. Kalla mig kräsen men Oj vilken dag för ögongodis..

Förresten igen, kolla in Coola regplåten..

http://www.aftonbladet.se/bil/article3660442.ab

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0