Helgen som varit..

Massa skönt att vara ledig på fredagen. Fick ett sms vid 11, Anders och Alex skulle handla saker till Anders lya, de ville ha med mig som smakråd.

Först drog vi till Värmdö och Em där vi betalade soffan köpte även lampor som ska stå på fönsterbrädan i vardagsrummet.
När vi va klara där kom jag på att vi skulle till Svenskahem ute i slagsta/botkyrka.. så från jordens ena hörn till det andra.
Där hade de inte ett skit! På hemsidan hittade jag massa saker, men i verkligheten fick jag skämmas över förslaget att dra dit..
Men va fan, kul att de en annan del av sthlms förorter.. ;)
Åkte till Ikea för att inse att resten av sthlms invånare hängde där för att slippa regnet.
Köpte servetter, hallampor och ljus.
Gick till Mio x2 för vi va först i kungenskurva sedan järlasjö. Köpte matta, kökslampa, vardagsrumslampa, databord samt vardagsrummsbord.

I Lördags var jag på The Anchor med Jenny A. Hennes kille Patrik samt deras polare Andreas.
Vi hade bokat bord till 20.30 åt lite mat, drack lite öl.
Efter det tog vi in ett helrör, bacardi razz.. med sprite och tranbärsdryck.
Jag är inte sån som diggar hela grejen med glassartyper champange o helrör.
Men jag hade som mål att se dimman o helrör sköndes helt rätt.
2 öl
18cl senare drog vi hem..
Dimman va inte så djup som jag hade hoppas på men va för trött för att göra något åt saken..

I Söndags / igår var jag lagom seg. Lagom ont i huvudet. Bella kom över på Lunch /fika..
Vi skulle ta en promenad med brunch på djurgåren men jag pallade inte.
Vid 17 åkte vi hem till farmor på släktmiddag.
När jag kom hem damsög jag lite, har jag berättat att jag har köpt en ny damsugare? Vår gick sönder...
http://www.tretti.se/zus3394
Idag cyklade jag till jobbet, som en del i den nya förbättrade jag.. Sa jag att jag började 6.30? va uppe vid 5..

Grym, jag vet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0