Utmaningen

Här sitter jag på jobbet och är sådär sjukt uttråkad som bara jag kan bli..
Surfar runt på alla sidor jag kan komma o tänka på, söker även efter ord på google för att se om jag kan fördriva min tid ytterligare. Så kommer jag inte på Englas blogg, hittar en sån utmaning som jag i vanliga fall inte riktigt förstår varför folk tycker är så kul.. Men de kanske bara är som mig, intresserad av att få tiden att gå.. så här kommer en utmaning

Utmaning



1. Vilken mat äter du ofta?
Grillat, halomi o kött samt till vardags blir det nog ofta Tacos.

2. När du är på kalas är du den där personen som sitter eller hjälper du till?
Brukar inte bli bjuden på kalas ;) Men om försöker jag nog vara på mitt allra artigaste humör.

3. Var sitter du helst och bloggar?
På jobbet när jag är uttråkad!

4. Köper du ofta Triss?
Nja, allt är väl relativt!?

5. Vilken stad eller vilket land har varit ditt bästa semesterminne?
Bali samt Malaysia resan för två år sedan.

6. Vilken TV-kanal tittar du mest på?
Kanal 5 samt 3an.

Klädbutik
jätte svår fråga, har ingen favvo, Gina, Disel kanske..

Inredningsbutik
Där måste jag nog säga att jag gillar de små mysiga affärerna man hittar på bakgator i stan. De som inte massproducerar.

Godis

Syrliga saker, såna cola flaskor & choklad.

Stad
Paris. Älskar staden!

Dryck
Mjölk.

Musik
Väldigt blandat, har ofta radion på om dagarna.

TV-serie
Gossip Girl, Vänner, Desperata hemmafruar.

Träning 
En del cykling samt promenader.. SEX!?

Bakverk
Nja, inte så förtjust i bakelser, men gör en killer kladdkaka. Älskar fruktsallad, men är ofta för lat för att hacka skiten..

Kaffe - Älskar latte, kaffe ska vara 50/50 då funkar de me´.

Känner ni nu att ni lärde känna mig mer nu!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0