Själv har man ju flyttat "hemifrån"

Nu har det hänt saker sedan sist!

Man har ju separerat och gått o blivit SINGEL...
sålt lägenheten..
köpt en "egen" lägenhet..
Det är bara mitt namn som står på dörren!
Det är första gången i mitt liv jag bor själv, kan man säga att man har flyttat hemifrån då?

Den e sååå jävla fin! jag trivs så jävla bra med att bo själv.. kommer och går hur jag vill utan att någon ifågasätter
vill jag sova borta..
inga problem...
hemma.. ensam eller med sällskap..
inga problem..
spela musik högt på morgonen när jag duschar..
inga problem..
koka kaffe..
inga problem..
behöver inte tänka på att någon kanske vaknar.. underbart!
Igår ringde Anders, 21.00

-vad gör du?
- eh inget..
- får jag komma över?
-jamen visst, han kom o vi drack the och smothies o pratade..
sånt är mycket trevligt.. mer spontanbesök från allmänheten, moi gillar..

Vad händer då i helgen..
tänkte dra lite tidigare idag. Anders kommer o hämtar mig.. ska väl handla lite frysta bär till mina nya morgonrutiner med smothie.. sen ska vi väl handla lite vin o mat.. kanske ha en softarkväll med film,.,.

Imorgon jobbar jag sedan blir det resturangbesök på kvällen...  på kvällen träffar jag nog guysen, men de beror lite på om Alex mår bättre han är förkyld o smittat vill man ju inte bli.
jag har kommit fram till att jag inte riktigt har ekonomi för mitt nya liv med alla resturang besök jag har... varit ute 4 gånger på två helger nu.. ute på krogen 2 gånger utöver dem.. det är inte gratis o leva men leva gör man ju bara 1 gång..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0