Helgen kommer helgen går..

Helgen som var.. helgen som kommer..

Helgen som var va jag med snubben ja som vanligast brukar hänga med..

I Lördags så hm. kollade på film..

I söndags så cyklade vi, Anders Alex o jag runt.. vi var b.la. i sickla sjö, hellas och sedan nacka forum.. de va riktigt nice väder så vi satte oss vid en ute servering vid vattnet och tog en öl..dock blåste det så mycke så vi bestämde oss för att åka hem till Anders. Alex skulle hämta bilen sin inför barnveckan i Tyresö.. Men han blev så sen så vi kökade middag och slappade framför en film..

På måndagen var jag ledig, då var vi ute i spåret i Gustavsberg o tränande på kvällen..

Igår träffade jag världens mysigaste hund, Sally.. Vi var ute på Anders mors landsställe för att hälsa på Sally då Anders mamma var på möte.. hon e fööör go..

Just nu är ja på jobbet.. längtar hem..
imorgon börjar inventeringen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0